Chasing Pavements

Chasing Pavements


歌詞from 這邊


某天突然連到這首歌的MV,然後就哭到不行


每看必哭,雖然歌詞好像沒這麼悲XD


但是好好聽T_T 好像不太好找到完整版的歌詞,放在這邊紀錄一下


順便放上翻給自己看的英文很爛人翻譯哈哈


 


看了一下,這首歌發行的時間竟然是2008年,那時我根本不知道愛戴兒這位歌手啊啊啊


時間過得好快好可怕><


 



 










I've made up my mind,
Don't need to think it over
If I'm wrong, I am right
Don't need to look no further,
This ain't lust
I know this is love


 


But if I tell the world
I'll never say enough
'cause it was not said to you
And that's exactly what I need to do
If I end up with you


 



Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?
Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?


 


I build myself up
And fly around in circles
Waitin' as my heart drops
And my back begins to tingle
Finally, could this be it


 



Or should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?


 


Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?


 


Should I give up?
Or should I just keep on chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?


 


Should I give up?
Or should I just keep on chasin' pavements
Should I just keep on chasin' pavements?
Ohh oh


 


should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?


 


should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?


 

我已下定決心
不用再反覆思索
我是對是錯
不用更深入探究
這不只是慾望
我知道,這是愛


 


但,若我向世界訴說
是永遠也說不完的
因為我不是對你說
而那正是我現在必須做的
如果我的最終歸宿是你


 


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?
還是這只是枉然
就算我知道自己所在何方?
我該棄置這份心情嗎
我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?


 


我強迫自己振作
然後在原地飛著打轉
直到我的心墜落
直到我的後背開始發疼
最終,會是我所期望的嗎?


 


 


還是我該放棄呢?
或是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?
還是這只是枉然
就算我知道自己所在何方?
我該棄置這份心情嗎


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?
還是這只是枉然
就算我知道自己所在何方?
我該棄置這份心情嗎


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道?
我該繼續追尋這條通往你家的人行步道嗎?
噢...


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?
還是這只是枉然
就算我知道自己所在何方?
我該棄置這份心情嗎


 


我該放棄嗎?
還是我該繼續追尋這條通往你家的人行步道
就算它是條死路?



留言